Translate

15 Nisan 2013 Pazartesi

Pontik poğaça






İsmini tamamen benim uydurduğum bu mayalı poğaçayı denemenizi şiddetle tavsiye ederim.Yanlız şunu söylemeliyimki yaz geliyor rejim yapıyoruz kafasındaysanız çok tehlikeli çünkü sıcakken löpür löpür yeniyor haberiniz ola:) Efenim uzun bir aradan sonra tekrar tariflerim ve ben geri döndük.Bu süre içinde hiç birşey yapmadım değil tabi ancak siz değerli okuyuculara layık bir şey çıkaramadım.Ancak bu haftasonun sizler için çalışçam söz veriyorum:))Şimdi gelelim bu mayalı poğaçanın tarifine...
İçindekiler
1adet yumurta
150gr margarin
2.5su bardağı un
1/4 su bardağı ılık su
1 yemek kaşığı şeker
1 çay kaşığı tuz
İnstant maya
Tüm malzemeleri karıştırıp güzelecek yoğurun 2 saat dinlenmeye bırakın hamur güzelecek kabaracak.İçine istediğiniz harcı koyabilirsiniz.Ben peynir koydum ve boylarını küçük tuttum.Küçük poğaçalar pontik pontik yeniyor.Ohhh Miss!
Bon Appetit!



1 yorum: