Translate

25 Mart 2013 Pazartesi

23 Mart Cumartesi Büyük Gün!

22 Mart gecesi küçük çocuklar gibi heycanlı heycanlı eşyalarımı geceden hazırladım,biletlerimi yanıma aldım ve büyük güne hazırdım.Haftasonu olmasına rağmen cin gibi uyandım sabahın köründe,malüm benim evden Maslağa kolay gidilmiyor:)Amma velakin bendeki azimle o yollar su gibi geldi:)Msa nın kapısını gördüğümde çölde deniz görmüş misali saflaşmamda görülmeye değerdi.
Sevgili okuyucularım bilmiyorum kimler var orda kimler beni okuyor bilmiyorum ama karşımda bir grup olduğunu varsayarak size böyle hitap etmek istedim:)Msa nın içine girdiğim an damarlarımdan aşçılık kanı akmaya başladı, size duygularımı anlatamam.Bu kadar motive olmuş başka bir günüm yoktu diyebilirim.İçeriye girdiğinizde orta kısımda Workshoplara ayrılmış bölüm, sağ tarafta Profesyonel aşçılık kısmı, sol tarafta da Profesyonel pastacılık-ekmekçilik bölümü var. Benim gönlüm tabiki sol tarafa kaydığı için durmadan onları izledim.Size görüntüyü şöyle aktarabilirim, durmadam pasta tatlı yapan yüzlerinde kocaman gülümsemeler olan bir grup genç:)Ellerde ganaj pastalar, sütlü tatlılar, ekmekler dolaşıyor, adeta havada uçuşuyorlardı:)Diyeceksiniz amma abarttın diye..ama şunu söylemeliyim ki hayatımda ilk defa 28 yaşında farketmeme rağmen birşeyden bu kadar zevk aldım, bir yerde bu kadar mutlu oldum.Ve ilk defa hayallerimin peşinde koşmaya karar verdim ve bu konuda da kendimi çok güçlü hissediyorum.
Neyse Cumartesi gününe dönelim, F Dick sponsorluğunda bıçak kullanma becerilerine gittiğimi daha önceden konuşmuştuk zaten. Cheddar peynirli çorba, firinda tavuk, patates risotto pişirdik.Tariflerini ve fotolarını paylaşıcam ilerleyen vakitlerde.Dersin başında inek öğrenciliğimi ordada göstererek şefin dibindeki istasyonu seçtim.Tipimi görmeniz lazım ödevini herkesten önce bitirip öğretmenine gösteren ve pekiyiyi alan öğrenciler misali durmadan yemek yaptım:)Sonundada tebriğimi aldım ama:)Aşçılık pozuda yanında cabası:)
En nihayetinde mükemmel bir haftasonuydu benim için.O kadar motive olmuş ayrıldım ki ordan yolda yürürken sokaktaki aynadan kendi yansımamı gördüğümde etrafta gülümseyerek dolaştığımı farkettim:)
Ve kararım şudur, en kısa zamanda para biriktirip bu eğitime katılmak ve sadece pastacı olmak.Çünkü şimdiye kadar ilk defa mutlu olmadığım mühendislikten kurtulmak için cesaretimin olduğunu hissediyorum.Umarım becerebilirim:)
Hayallerinizin peşinden koşun hiçbir zaman geç kalmazsınız, yeterki cesaret edin,
Bon Appetit!

Hiç yorum yok: