Translate

7 Mart 2013 Perşembe

Katmer geliyor ....


Dun akşam canım nasıl tatlı çekiyor nasıl oyyyyyoyyy...Böyle durumlarda emin olun çok tehlikeli olabiliyorum:)
elimdeki malzemelerle çabuk mideme indirebileceğim ne yapabilirim diye düşündüm ki gözüme ilişen kaymağı gördüğümde Allahım sana geliyorum demekten kendimi alamadım:)
sonucundada hakanın (kocam olur kendisi:)) ve benim yüzümdeki mutluluk paha biçilemez:)
Hanımlar Beyler buyrunuz Katmer(Refikadan)



İÇİNDEKİLER

1 adet yufka
3 yemek kaşığı tereyağ
125 gr kaymak
2 yemek kaşığı şeker
Çekilmiş antep fıstığı

Yufkayı tam olarak açın, içine eritilmiş tereyağının bir kısmını sürün geri kalan tereyağını tavada kullanmak üzere ayırın.tereyağlı yufkanın üstüne kaymağı kaşık yardımıyla eşit dağılım yapacak şekilde bölüştürün.Üstüne şeker ve antep fıstığını ilave edin ve yufkayı mektup zarfı şeklinde katlayın.Tereyağı sürülmüş tavada orta ateşte pişirin,son olarak serviste üstüne fıstık dökün ooohhh miss Bon Appetit!

Hiç yorum yok: